get rythm.

Idag på väg hem från jobbet så var det en femtonåring som kastade en snöboll på mig!
Nu träffade han visserligen inte, så ingen skada skedd, men PÖH!!! GÖR MAN SÅ?!

Jag blev sådär riktigt pensionärsupprörd.

Hade jag varit tuff så hade jag såklart tvärbromsat cykeln, hoppat av den, gått rakt fram till killarna (ja det är klart att det var flera stycken hallå vilken fjortis vågar kasta snöboll själv?) lugnt ställt mig framför dem och typ bara vrålat rakt ut

men det gjorde jag inte.

Jag pekade inte ens finger.
Jag funderade en stund på att göra det, men när jag hade funderat klart, och bestämt mig för att peka finger, så hade jag redan cyklat så långt att de hade nog inte sett det, så jag lät bli.


Annat jag har gjort idag:

Ätit glass på jobbet.
Dragit paralleller kaffebryggare - sex med två snubbar från Nässjö (varav den ena ser exakt ut som den där killen som blir uppäten av en haj i the beach)
Kollat på zombiefilmtrailer med brud som ersätter amputerat ben med maskingevär och goes berserk - och saknat Hanna.
Bokat in min första sleep-over sen gymnasiet (ooo yes en brudkompis! bakfyllekolla sex and the city ja tack!)
Ätit Bosses ärtor.


Fortfarande vinter i Växjö.


Kommentarer
Postat av: Tess

Får jag placera mitt filter i din kaffebryggare?

2009-02-23 @ 23:35:54
URL: http://smameningslosating.blogg.se/
Postat av: mamma

Vinter är vackert men kallt! Pojkar är pojkar, ibland är det rätt och ibland är det fel.

Cykla försiktigt! Kramar från Storlien

2009-02-24 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0