such great heights.

Pissig dag på jobbet med alldeles för mycket information och alldeles för lågt självförtroende (enligt säljutbildaren är jag inne i utvecklingsfas 2, som bäst kan beskrivas helvete ska jag kunna allt det här?) och alldeles för mycket mensvärk
och tamejfan om jag inte till och med var lite glansig i ögonen på väg därifrån
och vad möts jag av hemma?

lovely lovely
Oskar har full koll på att det är vår 1,5-årsdag och har tillverkat ett armband.

!!!

han hade gjort en kartong också!


Snacka sudda sudda sudda sudda bort din sura min liksom.
Nu är det anniversarypizza och semlor som gäller och livet är rätt fint ändå.


(Idag när jag skulle gå hem hittade jag ett godishalsband på mitt tangentbord som min chef lagt dit.
hi. sånt går hem hos mig.)

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på ettochetthalvtårsdagen och till Oskar! Och hälsa Oskar Grattis till Lena!

Var rädda om er och varandra och cykla försiktigt!

Att livet är en enda bergochdalbana visste du ju - men det är roligare tillsammans!

puss mamma

2009-02-25 @ 04:42:33
Postat av: mamma

Hej igen!

Hur är det nu då? Med allt och dig och Oskar och jobbet??

Bra -hoppas jag!

kram mamma

2009-03-03 @ 05:21:21
Postat av: mattias k

hallå din buse. varför uppdaterar du inte din blogg? jag tittar ju in här för jämnan men blir besviken varje gång;) morsning korsning.

2009-03-13 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0